Suno Ay Humsafar Meri


سنو اے ہم سفر میری

مجھے تم سے یہ کہنا ہے
مجھے تم سے محبت تھی
مجھے تم سے محبت ہے

میرے دن رات میں تم ہو
میری ہر بات میں تم ہو

خوشی کے جتنے موسم بھی
تمہارے ساتھ دیکھے ہیں
میرے جیون کا حاصل ہیں
 

تمہارے نام کے جگنو
تمہارے لمس کی خوشبو
تمہارے پیار کا جادو
میری رگ رگ میں شامل ہیں

میں اپنی ذات کے چاہے
کسی موسم میں رہتا ہوں

ہر اک موسم تمہارا ہے
تمہارا ساتھ پیارا ہے
میرے ہر پل میں رہتی ہو
جو میرا دل ہے پاگل سا
اسی پاگل میں رہتی ہو

سنو! تم سے یہ کہنا ہے
کہ تم میری محبت سے کبھی مت بدگماں ہونا
کہ میری زندگانی کے سبھی رستے
جو سچ پوچھو
تمہاری سمت آتے ہیں

میں تم سے دور رہ پاؤں
یہ اب ممکن نہیں جاناں
سنو! عہد محبت کی مجھے تجدید کرنی ہے
پرانی بات ہے لیکن مجھے پھر بھی یہ کہنی ہے

مجھے تم سے محبت تھی
مجھے تم سے محبت ہے
ہر اک موسم تمہارا ہے
تمہارا ساتھ پیار ہے....
سنو اے ہمسفر میری


No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo