Babul Teriyaan Yaadaan Aaiyaan Urooj Shah


بابل تیریاں یاداں آئیاں
ناز اٹھاتاتھاکبھی توں میرے کتنے
آسمان پر جگمگاتے ھیں ستارےجتنے
تیرے گھرکوجاتے رستے سبھی گلیاں
میری اکھین کودیکھ رلاتےھیں کتنے
دل نےسسک سسک دی. دھائیاں
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
مٹی کی تیری ڈھیری سےمیرالپٹ کر رونا
کبھی گھرکےکونوں سے بےآوازلپٹ کررونا
میرےدل کی سبھی رونقیں مرجھائیں
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
وه میرے جاگ نے سے پھلے تیراباغیچےکی
کلیاں توڑکرلانا
 مجھے لمبی ڈرائیو پرلیجانا
میری گڑیاں میرا جھولا
تارکول کی لمبی سڑکیں
اور صبح سویرےتیرےساتھ ان پر دوڑتے جانا
 میں تھک گئ اف بابا که کر
 تجھےدوڑ میں جتانا
دیکھ میری اکھین کی بوچھاڑ
 دل نےیادوں کی
صف ماتم پھر آج بچھائیاں
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
وه تیراپرنور چهره تیراآخری دیدار
ھاے بابا
یادوں سے که نامارے تلوار
وه دنیا کاھجوم تھامیرے اوپرقیامیتیں
قیامیتیں تھیں چھائیاں
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
تجھ کو اٹھا کرجب لیجارھے تھےدنیاوالے
چل گۓ تھےھاے میرے دل پر بھالے
وه ازیتوں سے چور لمحے
جب میں نےرورو باباکهااور توں مسکرایا نھیں
 مجھے سسکتے تڑپتے چھوڑ گیاسینے سے لگایا نھیں
نھیں بھولونگی یه تیری بی وفائیاں پر
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
دل اینج ٹوٹیا فیر کسے نا ایه جھوکاں وسایاں
 کن گناھوں کی سزائیں پائیا
بابل تیریاں یاداں آئیاں
 بابل تیریاں یاداں آئیاں
عروج شاه

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo