Sar Se Paa Tak Wo Gulabo Ka Shajar Lagta Hai,Ba-Wazo Ho K Bhi Chooty Hoe Dar Lagta Hai



بشیر بدر
سر سے پا تک وہ گلابوں کا شجر لگتا ہے
با وضو ہو کے بھی چھوتے ہوئے ڈر لگتا ہے
میں ترے ساتھ ستاروں سے گزر سکتا ہوں
کتنا آسان محبت کا سفر لگتا ہے
مجھ میں رہتا ہے کوئی دشمن جانی میرا
خود سے تنہائی میں ملتے ہوئے ڈر لگتا ہے
بت بھی رکھے ہیں نمازیں بھی ادا ہوتی ہیں
دل میرا دل نہیں اللہ کا گھر لگتا ہے
زندگی تو نے مجھے قبر سے کم دی ہے زمیں
پاؤں پھیلاؤں تو دیوار میں سر لگتا ہے
 
***************************
 
عباس تابش
یہ عجب ساعتِ رخصت ہے کہ ڈر لگتا ہے
شہر کا شہر مجھے رختِ سفر لگتا ہے
ہم کو دل نے نہیں حالات نے نزدیک کیا
دھوپ میں دور سے ہر شخص شجر لگتا ہے
جس پہ چلتے ہوئے سوچا تھا کہ لوٹ آؤنگا
اب وہ رستہ بھی مجھے شہر بدر لگتا ہے
وقت لفظوں سے بنائی ہوئی چادر جیسا
اوڑھ لیتا ہوں تو سب خوابِ ہنر لگتا ہے
ایک مدت سے مری ماں نہیں سوئی تابش
میں نے اک بار کہا تھا مجھے ڈر لگتا ہے
 
***************************
 
راحت اندوری
سخت راھوں میں بھی آسان سفر لگتا ھے
یہ میری ماں کی دعاؤں کا اثر لگتا ھے
میں نے جس وقت تیرے در پہ کیا ھے سجدہ
آسمانوں سے بھی اونچا میرا سر لگتاھے
پہلے تو توپ بھی سینے سے لگالیتے تھے
اب کوئی پھول بھی دیتا ھے تو ڈر لگتاھے
ایک ویرانہ جہاں عمر گزاری میں نے
تیری تصویر لگادی ھے تو گھر لگتا ھے
 
***************************
 
وہ پہاڑی پہ تھکی شام کا تنہا لمحہ
ماں کی آغوش میں رکھا ہوا سر لگتا ہے
علینا عترت
 
***************************

بی ایس جین جوہر
گھر میں رہتے ہوئے ڈر لگتا ہے
اب بیابان ہی گھر لگتا ہے
پاؤں رکھتا ہوں تو دھنستی ہے زمیں
سر اٹھاتا ہوں تو سر لگتا ہے
قتل و غارت ہے گلی کوچوں میں
شہر دہشت کا نگر لگتا ہے
ڈگمگاتی ہے دھماکوں سے زمیں
آسماں زیر و زبر لگتا ہے
زندگی یوں تو گزر جائے گی
کتنا مشکل یہ سفر لگتا ہے
غیر تو غیر ہمیں آج کے دن
اپنے ہم سایے سے ڈر لگتا ہے

***************************
 
عامر ریاض
مجھ کو خاموشیٔ حالات سے ڈر لگتا ہے
یہ مجھے دور سیاست کا اثر لگتا ہے
بے عمل میں تھا مگر رب نے مجھے بخش دیا
یہ مری ماں کی دعاؤں کا اثر لگتا ہے
جب سے وہ دور ہوا ہے مری ان آنکھوں سے
دل مرا دل نہیں اجڑا سا نگر لگتا ہے
جب سے دیکھا ہے تجھے کھویا ہوا رہتا ہوں
یہ تری شوخ نگاہوں کا اثر لگتا ہے
ہر طرف درد ہے تاریکی اداسی ہے بہت
کس قدر سخت یہ سانسوں کا سفر لگتا ہے
''ہر گھڑی درد کے پیوند لگے جاتے ہیں''
یہ مجھے میرے گناہوں کا اثر لگتا ہے
ایک نقش ایسا بنایا ہے تری یادوں نے
ذہن سے روح تلک تیرا ہی گھر لگتا ہے
 
***************************
 
بخش لائلپوری
رت نہ بدلے تو بھی افسردہ شجر لگتا ہے
اور موسم کے تغیر سے بھی ڈر لگتا ہے
درد ہجرت کے ستائے ہوئے لوگوں کو کہیں
سایۂ در بھی نظر آئے تو گھر لگتا ہے
ایک ساحل ہی تھا گرداب شناسا پہلے
اب تو ہر دل کے سفینے میں بھنور لگتا ہے
بزم شاہی میں وہی لوگ سرافراز ہوئے
جن کے کندھوں پہ ہمیں موم کا سر لگتا ہے
کھا لیا ہے تو اسے دوست اگلتے کیوں ہو
ایسے پیڑوں پہ تو ایسا ہی ثمر لگتا ہے
اجنبیت کا وہ عالم ہے کہ ہر آن یہاں
اپنا گھر بھی ہمیں اغیار کا گھر لگتا ہے
شب کی سازش نے اجالوں کا گلا گھونٹ دیا
ظلمت آباد سا اب نور سحر لگتا ہے
منزل سخت سے ہم یوں تو نکل آئے ہیں
اور جو باقی ہے قیامت کا سفر لگتا ہے
گھر بھی ویرانہ لگے تازہ ہواؤں کے بغیر
باد خوش رنگ چلے دشت بھی گھر لگتا ہے

***************************
 
نعیم ضرار احمد
وقت پر عشق زلیخا کا اثر لگتا ہے
آخر عمر بھی آغاز سفر لگتا ہے
یہ سمندر ہے مگر سوختہ جاں شاعر کو
کسی مجبور کا اک دیدۂ تر لگتا ہے
صبح تازہ ہے مقدر دل مایوس ٹھہر
شجر امید پہ انعام ثمر لگتا ہے
میں زباں بندی کا یہ عہد نہیں توڑوں گا
ہاں مگر اس دل گستاخ سے ڈر لگتا ہے
ہمیں ادراک محبت تو نہیں ہے لیکن
اتنا معلوم ہے اس کھیل میں سر لگتا ہے
 
***************************
 
رام ریاض
ذرہ انسان کبھی دشت نگر لگتا ہے
بعض اوقات ہمیں ایسا بھی ڈر لگتا ہے
ہم نشیں تیری بھی آنکھوں میں جھلکتا ہے دھواں
تو بھی منجملۂ ارباب نظر لگتا ہے
کوئی لیتا ہے ترا نام تو رک جاتا ہوں
اب ترا ذکر بھی صدیوں کا سفر لگتا ہے
ہم پہ بیداد گرو سنگ اٹھانا ہے فضول
کہیں افتادہ درختوں پہ ثمر لگتا ہے
میرے دل میں بڑے آئینے ہیں تصویریں ہیں
سچ بتانا تمہیں کیسا مرا گھر لگتا ہے
شب کے محبوس ہیں سونے کی اجازت ہی نہیں
آنکھ لگتی ہے تو دیوار سے سر لگتا ہے
رام اس دور میں قامت کی بلندی کے لئے
سر پہ انسان کے سرخاب کا پر لگتا ہے
 
***************************
 
وسیم بریلوی
چاند کا خواب اجالوں کی نظر لگتا ہے
تو جدھر ہو کے گزر جائے خبر لگتا ہے
اس کی یادوں نے اگا رکھے ہیں سورج اتنے
شام کا وقت بھی آئے تو سحر لگتا ہے
ایک منظر پہ ٹھہرنے نہیں دیتی فطرت
عمر بھر آنکھ کی قسمت میں سفر لگتا ہے
میں نظر بھر کے ترے جسم کو جب دیکھتا ہوں
پہلی بارش میں نہایا سا شجر لگتا ہے
بے سہارا تھا بہت پیار کوئی پوچھتا کیا
تو نے کاندھے پہ جگہ دی ہے تو سر لگتا ہے
تیری قربت کے یہ لمحے اسے راس آئیں کیا
صبح ہونے کا جسے شام سے ڈر لگتا ہے
 
***************************

پریا تابیتا
اک یہی وصف ہے اس میں جو امر لگتا ہے
وہ کڑی دھوپ میں برگد کا شجر لگتا ہے
یوں تو چاہت میں نہاں جون کی حدت ہے مگر
سرد لہجے میں دسمبر کا اثر لگتا ہے
جب سے جانا کہ وہ ہم شہر ہے میرا تب سے
شہر لاہور بھی جادو کا نگر لگتا ہے
جانے کب گردش ایام بدل ڈالے تجھے
جیت کر تجھ کو مجھے ہار سے ڈر لگتا ہے
چاہے کتنی ہی سجاوٹ سے مزین ہو مگر
ماں نظر آئے تو گھر اصل میں گھر لگتا ہے
اس قدر اس کی نگاہوں میں تقدس ہے نہاں
سر جھکاتی ہوں تو پیپل کا شجر لگتا ہے

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo