Suna Hoga Buhat Tum Ne Kahein Aankhon Ke Rim Jhim Ka Kahein Palkon Ki Shabnam Ka

Suna Hoga Buhat Tum Ne
Kahein Aankhon Ke Rim Jhim Ka
Kahein Palkon Ki Shabnam Ka

سنا ھو گا بہت تم نے 
کہیں آنکھوں کی رم جھم کا
کہیں پلکوں کی شبنم کا
پڑھا ھو گا بہت تم نے 
کہیں لہجے کی بارش کا
کہیں ساغر کے آنسو کا
مگر تم نے میرے ہمدم
کہیں دیکھے ؟؟ کہیں پرکھے ؟؟ کسی تحریر کے آنسو ؟؟
مجھے تیری جُدائی نے، یہی معراج بخشی ھے
کہ میں جو لفظ لکھتا ھوں
وہ سارے لفظ روتے ھیں
کہ میں جو حرف بُنتا ھوں
وہ سارے بَین کرتے ھیں
میرے سنگِ جُدائی میں،
میرے الفاظ مرتے ہیں
سبھی تعریف کرتے ھیں میری تحریر کی لیکن 
کبھی کوئی نہیں سُنتا، میرے الفاظ کی سسکی
فلک بھی جو ھلا ڈالے
میرے لفظوں میں ھیں شامل، اُسی تاثیر کے آنسو !!! کبھی دیکھو میرے ہمدم
میری تحریر کے آنسو 

Image may contain: 1 person, night, glasses and indoor

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo