Zameer Khan Zameer Ao Tahir Khan Pakistan Du Para Shairi Ya Zama Gul Watana , Zama Zaan Watana ,



Zameer Khan Zameer Ao Tahir Khan Pakistan Du Para Shairi
Ya Zama Gul Watana , Zama Zaan Watana ,


ترجمہ

اے گل وطن اے محبوب وطن
چار بچے اللہ نے دیے ہیں لیکن ایمان میرا یہ ہے
کے اگر تجھ پے مصیبت آٸے تو یہ تجھ پے قربان وطن
اور یہ بہت مشکل ہے کے اور تجھ پے جھنڈا لہرادے
اے خدا آباد رکھ تاقیامت پاکستان وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

اس جھنڈے کی معنی کیا ہے میں مانتا ہوں نہ
قسم رب کی میں لایا ہوں اس پے ایمان وطن
اگر تیرے خلاف ہو اور تیرے خلاف بندوق اٹھالے
تو قسم رب کی ماردونگاں اپنا ابّا جان وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

یہ لوگ برا بُلا کہتے ہیں لیکن کہنے دو انکو
جنگ کے سامنے ڈٹے ہے تیرے فوجی جوان وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

کالی بھوری سبز جیسی بھی ہے یہ وردی
قسم رب کی تیرے سے سارے قربان وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

خدا تجھے ٹھیک کردیگاں یہ گبھرانا نہیں
تیرے گلے لگاٶنگاں کشمیریوں کو وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

اگر یہاں آجاٸے تو موجود ہے یہاں شہید
پاک سرزمین پے ہم کہا رہنے دیتے ہے کفار وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

گولی چلانے کا بدلہ بھی گولی چلانے سے ہوگا یہ مشکل نہیں
تیرے چپے چپے میں پڑھے ہے تیرے غازی وطن
پہلے نہیں کہتا تھا لیکن اب سرے میدان کہتا ہوں
چاروں طرف پڑھے ہے تیرے غماز (برا چاہنے والے) وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

میں جب بچہ تھا میں جب پیدا ہوا مجھے کیا خبر تھی
تیرے سینے میں میرے کانوں میں ہوٸی ہے اذان وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

تیرے وطن کی سربلندی کیلیے ہر شخص گلی محلوں میں نکل آٸے ہے بچے بھی وطن
اے میرے جگر وطن میرے اپنے آپ وطن
اے میرے پھول وطن اے میرے محبوب وطن

اور ہاں تجھ میں ہے تجھ میں بستے ہیں
لیکن تجھ کو نہیں مانتے
خدا کبھی تو ہاتھ لگاٸینگے یہ شیطان وطن

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo