Sar Kuchalne Se Mujhe Zulm e Sitam Yaad Nahi Kon Kehta Hai Mujhe Apna Sanam Yaad Nahi



یہ اجڑا ہوا شخص کوئ اور نہیں بلکہ ایک مشہور بلوچ رائٹر راشد دیدار ہے 

 راشد دیدار  اپنی مدہوش زندگی میں یک مجنون ہے

 جس کی لیلی اس کی شاعری میں قید ہے

  راشد دیدار کو اپنی لیلی کی گلیوں میں گھومنا اچھا لگتا ہے 


اک مشہور غزل آپ سبھی اہل ذوق کے پیش نظر 

 سر کُچلنے سے مجھے ظلمِ ستم یاد نہیں 

کون کہتا ہے مجھے  اپنا صنم  یاد نہیں


 میں تو روتا ہوں کبھی یاد اُسے کرتا ہوں 

 تم جو دیتے ہو مجھے اِتنا قَسم یاد نہیں
 

روز  لکھتے تھے  صنم دل  کا کلیجہ لےکر

آج لکھنے سے  مجھے رسمِ  کلم یاد نہیں
 

کل جو کہتے تھے وہی بھول گئے ہو دیدار 

  آج کہتے  ہو  مجھے  رنجِ شغم  یاد نہیں

راشد دیدار  



Sar Kuchalne Se Mujhe Zulm e Sitam Yaad Nahi
Kon Kehta Hai Mujhe Apna Sanam Yaad Nahi


Main Tou Rota Hoon Kabhi Yaad Usay Karta Hoon
Tum Jo Detey Ho Mujhe Itna Qasam Yaad Nahi


Roz Lekhte Thay Sanam Dil Ka Kaleja Le Kar
Aaj Lekhne Se Mujhe Rasm e Kalam Yaad Nahi


Kal Jo Kehte Thay Wahi Bhool Gaye Ho
DEEDAR
Aaj Kehte Ho Mujhe Ranj e Shagam Yaad Nahi

 
Rashid Deedar


No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo