Teri Nesbaten Alag Hain Mera Silsila Juda Hai




تیری نِسبتیں الگ ہیں ،میرا سِلسلہ ُجدا ھے
تیری نسبتیں الگ ھیں، میرا سلسلہ جدا ھے
تیری ساعتیں الگ ھیں، میرا زایچہ جدا ھے
تو گلِ بہار جیسا، میں خزاں کا زرد پتہ
تیری ابتدا الگ ھے، میری انتہا جدا ھے
تو ھے آفتابِ تازہ، میں چراغِ صبح گاہی
تیری گردشیں الگ ھیں، میرا زاویہ جدا ھے
تجھے راس آسکے گا، نہ کبھی بھی ساتھہ میرا
تیری خواہشیں الگ ھیں، میرا مدعا جدا ھے
تو نباہ سکے گا کیسے، جو تو کر رہا ھے وعدے
تیری ھمتیں الگ ھیں، میرا حوصلہ جدا ھے
تو سمجھہ سکے گا کیسے، میری داستانِ ھستی
تیری مشکلیں الگ ھیں، میرا المیہ جدا ھے
تجھے کیوں نہ میں بتا دوں، جو ھے فرق تجھ میں مجھہ میں
تیری داستاں الگ ھے، میرا ماجرا جدا ھے
تو چلا ھے جس ڈگر پہ کسی نقشِ پا کے پیچھے
تیری رہگذر الگ ھے، میرا راستہ جدا ھے
نیئ ساعتوں کے ھمدم، ھو سفر تجھے مبارک
تیری منزلیں الگ ھیں، میرا قافلہ جدا ھے
طاہر حسین

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo