Hawa Aaj Aasmaan Par Kuch Naya Lekh Gayi Hai


ھوا آج آسماں پرکچھ نیالکھ گئی ھے
 خوشبو سےکچھ لیکر چاند پر چپکے سے رکھ گئ ھے
میرے ھمدم
میری نظروں کےتعاقب میں توں آج
 کوئی سفرتوکر
میں جس نگرمیں رھتی ھوں
 اسےچندپل
 توں اپنا کبھی
 اسیرنظرتوکر
ستاروں نےیه ساری شرارتیں دیکھیں
 میری تیرےسنگ ھوتیں انوکھی محبتیں دیکھیں
 دورحدنظر
اک اجال راستے پر میں تیرےسنگ
 چلتی ھی جارھی ھوں
ان روشنیوں میں ڈوب کرتجھے
 بے آواز بلارھی ھوں
ھوا میرا آنچل اڑاے
 مجھکو کدھرلیجارھی ھے
چاندنی خوشبو کوبےتحاشالٹاےجارھی ھے
 میراگھونگھٹ میں یه گھبرایا شرمایا چھره
 اور تیری اکھین کایه میرے گھونگھٹ پرگھرا پھرا
اور درمیاں اک صدا حائل سی ھے
 محبت بڑی بیقرار بڑی مائل سی ھے
ناتجھکو ھوش
 نامجھکو خبر
 یه ھواھمیں لیکر جو اڑاے جارھی ھے
 نظر ٹھرتی ھی نھیں
 کسی نظارے پر
بس دل کی دھڑکن دھڑکے ھی جارھی ھے
 محبت تو اڑاے ھی لیے جارھی ھے
لو میں شرمائی
 اور تم ھلکا ساھنسے
لو ھم آج جنتوں میں آن بسے
 لاکھ جدائی اب اپنے حصار میں کسے
عروج شاه

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo