Jese Ab Khuwaab Kehtay Ho Ise Ta'abeer Kar Letay



نام: محمد انصرجاذب
تاریخ پیدائش: 7 اکتوبر 1977
جائے پیدائش: رحیم یار خان 
موجودہ شہر: رحیم یار خان 
شعری سفر: باقائدہ غزل کالج لائف میں 1997 میں کہنا شروع کی۔
 
جسے اب خواب کہتے ہو اسے تعبیر کر لیتے
میرے ھو جاتے یا پھر تم مجھے زنجیر کر لیتے

کہ یو آشفتہ لوگوں میں ہمارا نام کیوں ہوتا
اگر تم فیصلہ کرنے میں کچھ تاخیر کرلیتے

ہمارا ساتھ جیسے ہے در و دیوار کا رشتہ
بنا کر چھت محبت کی یہ گھر تعمیر کر لیتے

پرندے ساتھ دیتے کب تلک جاتی بہاروں کا
سو انکی کوچ سے پہلے کوئی تدبیر کر لیتے

غموں سے ذندگانی نے ہمیں مہلت نہ دی ورنہ
تمھیں ہم یاد رکھتے یا کہیں تحریر کر لیتے

نہ میری شاعری کو یوں کبھی الزام دو جاذب
اسے ہم راز بھی رکھتے تو وہ تشہیر کر لیتے

محمد انصر جاذب

*************

تیری ہر سوچ ہر ادراک سے بالا ترہے
یہ مرا جسم ترے چاک سے بالا تر ہے

وہ ستارہ کہ مری زیست ہے روشن جس سے
وہ ستارہ سبھی افلاک سے بالا تر ہے

لالچ زر مجھے دیتے ہیں زمانے والے
پر ترا ساتھ ہر املاک سے بالا ترہے

اب بھی کربل میں ہیں روشن ترے سجدوں کے نشاں
یہ وہ مٹی ہے جو ہر خاک سے بالا ترہے

یہ نشانی ہے مرے جسم پہ مرشد کی عطا
میری گُدڑی تری پوشاک سے بالا تر ہے

محمد انصر جاذب

*************

نہ ہی رنگ دے نہ نکھار دے،مجھے مار دے 
ابھی چاک سے تو اتار دے، مجھے مار دے 

تری ذات تک کی رسائی تو ابھی دور ہے 
مجھے میری ذات پہ وار دے، مجھے مار دے 

میں ہوں چاہتا ترے نام سے رہیں نسبتیں 
نہ تو تخت دے مجھے دار دے ،مجھے مار دے 

ترے عشق کا یہ جو زہر ہے مرے چارہ گر 
مری سانس میں تو اتار دے ،مجھے مار دے 

نہیں جھیلنا ہے یہ ہجرتوں کا عذاب اب 
مجھے شاخ شاخ بہار دے ،مجھے مار دے 

وہی وحشتیں وہی دشت ہے میں  ہوں جاں بلب 
مری تشنگی مجھے مار دے، مجھے مار دے

محمد انصر جاذب

*************

اوہدا  مُکھڑا  حُوری  نئیں  سی
ایناں  پیار  ضروری  نئیں  سی
ریل  دی  پٹڑی  جِنّی  وِتھ  سی
مِیلاں دی  تے  دُوری  نئیں  سی

ناں ویکھاں  تے  ساہ  رُک جاون
ہور  کوئی  مجبوری  نئیں  سی

سدھراں وی  سَن۔۔۔چھنّے اندر
خالی بس او  چُوری  نئیں  سی

اوہ وی ۔۔۔۔ اَدھ  پچدّھا  بولیا
میری گل  وی  پوری  نئیں  سی

جاذب ۔۔۔ مُفتی نوں جا دَسّو
میں خاکی ساں نُوری نئیں سی

محمد انصر جاذب

*************

چُوٹھا  ہاسا۔۔۔۔۔ ہَسیا کر ناں 
دل  وِچ  کی  اے  دَسیا  کر ناں

سوچاں  نال  نہ  پُوری  پیندی
چَھڈ  فِکراں  نُوں ہَسیا  کر ناں

مَنیا  پیار  دا  وَل  نیئں  مینُوں
تُوں تے جان داں  دَسیا  کر ناں

میں کنڈیالی تھور وے سائیاں 
آ ٹِبیاں وِچ ۔۔۔۔ رَسیا  کر ناں

وَٹ  کے   رَسّی  یار  عشق  دی
میریاں  مُشکاں  کَسیا  کر ناں

میں  کلراٹھی   دھرتی   جاذب
تُوں   بَدل  ایں   وَسیا  کر  ناں

محمد انصر جاذب

*************

دریا پارکنارا چنگالگدا اے 
ویکھن نوں  جگ سارا  چنگا لگدا اے 

کول رہوے  اوہ  پیارا  چنگا  لگدا اے 
چَن دے  نال ستارا چنگا لگدا اے 

ماں گُڑتی وچ  اَتھرو گھول پیائے سن 
تاں تے پانی کھاراچنگا لگدا اے 

روز  تریک  دے چھڈ دا اے آون دی 
اوہدا چوٹھا  لارا چنگا  لگدا اے 

اوس دے ناویں لائی آپ حیاتی میں  
مینوں اِنج خسارا چنگا لگدا اے 

جَدوی اوہدا ناں لے بیٹھا جاذب میں
چُپ دا کرے اشارہ چنگا لگدا اے

محمد انصر جاذب

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo