Suna Hai Eid Aai Hai


ماں
سنا ہے عید آئی ہے میرے گھر کیوں
نہیں آتی بتا نا ماں یہ آخر کس لئے
ہم سے خفا ہے
ذرا باہر تو دیکھو ماں چلو نہ ماں
یہ دیکھو سب کے بچوں نے نئے کپڑے
خریدے ہیں نئی چوتی بھی پہنی ہے
مگر میں تو ہر عید پہ ایسا ہی رہتا ہوں
نا میری چوتی ہوتی ہے نا میں کپڑے
پہنتا ہوں تو اکثر مجھ سے کہتی ہے
اگلی عید پہ بیٹا تجھے کپڑے بھی لے
دوں گی تیری چوتی بھی لاؤں گی
وه اگلی عید کب آئے گی اتنا تو بتا دے
ماں بتا نا ماں
بتا کیوں رو رہی ہے ماں
یہ کیسی عید ہے یہ جب بھی آتی ہے
تجھے اتنا رولاتی ہے
نہیں لینے مجھے کپڑے نا مجھے کو
جوتی لینی ہے
خدارا اب تو چپ ہو ماں
مجھے اب کچھ نہیں لینا
تجھے تو علم ہے ماں کل سے میں
نے کچھ نہیں کھایا
مجھے تھوڑی سی روٹی دے
مجھے تھوڑی سی روٹی دے

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo