Khpal Mi Na Kr're Pa Da Dero Khidmatono Na Mi Yaar Kr're Du Rebaar Pa Minatono

 

Poet:Ahmad Deen Talib

Type By

*.__NOMI__.*

 

Khpal Mi Na Kr're Pa Da Dero Khidmatono

Na Mi Yaar Kr're Du Rebaar Pa Minatono

Ya Rekhtiya Di Che Naa-Ahal Na Khpaleegi

Ya Pa Leek Wo Da Zama Pa Qismatono

Ma Wey Tu Ba Makh Zama Pa Jehan Ronr'r Kr're

Makhtoran De Kr'ram Du Gham Pa Tuhmatono

Nu Pohegam Che Da Sa Wo Sa Ra-Oshol

Khushali Mi Shwa Badal Pa Zahmatono

Spak Ba Hala Dranawey Che Zaan Pre Spak Kr're

Spak De Drond Nu shi Du Drond Pu Izzatono

AHMAD DEENA Che Bilton Pu Dunya Shta Dy

Mu Niazega Du Wisal Pu Niamatono...............!

 

**********NOMI**********

 

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo