Aao Mil Kar Mangen Duaein Hum EID Ke Din Baqi Rahe Na Koi Bhi Gham EID Ke Din Har Aangan Mein Khushion Bhara Soraj Utre Aur Chamakta Rahe Har Aangan EID Ke Din






آؤ مل کر مانگیں دعائیں ہم عید کے دن
باقی رہے نہ کوئی بھی غم عید کے دن
ہر آنگن میں خوشیوں بھرا سورج اُترے
اور چمکتا رہے ہر آنگن عید کے دن

*************************
مجھکو اک خواب پریشاں سا لگا عید کا چاند
میری نظروں میں ذرا بھی نہ جچا عید کا چاند
آنکھ نم کرگیا بچھڑے ہوئے لوگوں کا خیال
درد ِدل دے کے ہمیں ڈوب گیا عید کا چاند
*************************
یہ دعا مانگتے ہیں ہم عید کے دن
باقی نہ رہے آپ کا کوئی غم عید کے دن
آپکے آنگن میں ہر روز خواہشوں بھرا چاند اُترے
اور مہکتا رہے پھولوں سے چمن عید کے دن
*************************
چاند دیکھا تری آنکھوں میں، نہ ہونٹوں پہ شفق
ملتی جلتی ہے شبِ غم سے تری دید اب کے
دل دکھا ہے نہ وہ پہلا سا، نہ جاں تڑپی ہے
ہم ہی غافل تھے کہ آئی ہی نہیں عید اب کے
*************************
چاند کو دیکھا تو یاد آگئی صورت تری
ہاتھ اٹھے ہیں مگر حرف دعا یاد نہیں
*************************
جن کے ملنے کا آسرا ہی نہیں
عید ان کا خیال لاتی ہے
*************************
مجھ کو تیری نہ تجھے میری خبر جائے گی
عید اب کے بھی دبے پاؤں گزر جائے گی
*************************
نہ جانے میرا تصور تھا یا فریب نظر
ہلال عید میں بھی تم مجھے نظر آئے
*************************
کتنی مشکل سے فلک پر یہ نظر آتا ہے
عید کے چاند نے بھی انداز تمہارے سیکھے
*************************
ایک لمحے کو کبھی میں نے  تجھے دیکھا تھا
عمر بھر میری نظر میں نہ جچا عید کا چاند
*************************
خود تو آتے نہیں یاد چلی آتی ہے
عید کے روز مجھے یوں نہ ستائے کوئی
*************************
ہلال عید بھی نکلا تھا وہ بھی آئے تھے
مگر انہی کی طرف تھی نظر زمانے کی
*************************

پلکوں پہ حسرتوں کے ستارے سجا لیے
اس دھج سے خواہشوں نے کیا اہتمام عید
*************************

ہوئی یہ کثرتِ غم سے تلف کیفیّتِ شادی
کہ صبحِ عید مجھ کو بدتر از چاکِ گریباں ہے
*************************
جس طرف تو ہے ادھر ہوں گی سبھی کی نظریں
عید  کے  چاند  کا  دیدار  بہانہ  ہی  سہی
*************************
جو لوگ گزرتے ہیں مسلسل رہ دل سے
دن عید کا ان کو ہو مبارک تہ دل سے
*************************

مہک اٹھی ہے فضا پیرہن کی خوشبو سے
چمن دلوں کا کھلانے کو عید آئی ہے
*************************
ہم نے تجھے دیکھا نہیں کیا عید منائیں
جس نے تجھے دیکھا ہو اسے عید مبارک
*************************
ابرو کا اشارہ کیا تم نے تو ہوئی عید
اے جان یہی ہے مہ شوال ہمارا
*************************
شاید تم آ ؤ میں نے اِسی انتظار میں
اب کے برس کی عید بھی تنہا گزار دی
*************************
اِس عید پر پِھر ساتھ ہیں میرے
پَردیس تنہائی اور بس تیری یادیں
*************************
غم ہی غم ہیں تری امید میں کیا رکھا ہے
عید آیا کرے اب عید میں کیا رکھا ہے
*************************

کچھ تارے تیری پلکوں پہ بھی روشن ہوں گے
کچھ رلائے گا مجھے بھی تیرا غم عید كے دن
*************************
عید آئی ہے مسرت کی پیامی بن کر
وہ مسرت جو تیری دید سے وابستہ ہے
*************************
اس کی مہکی ہوئی یادوں کی صدا جاگ اٹھی
دور افق پر جو نظر آیا کبھی عید کا چاند

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo