Dabi See Aarzoo Dil Ki Mera Arman Ban Jaye Kahein Aisa Na Ho Yeh Lehar Ik Toofan Ban Jaye



دبی سی آرزو دل کی میرا ارمان بن جائے
کہیں ایسا نہ ہو یہ لہر اک طوفان بن جائے
تجھے پا کر نجانے کیوں میرے دل کو ہیں اندیشے
تیری  یہ مُسکراہٹ بھی کہیں احسان بن جائے
کبھی یہ مرحلہ آۓ میری جاں اس محبّت میں
میں تیری جان بن جاؤں تُو میری جان بن جائے
شرارت اُسکی باتوں میں قیامت اک اداؤں میں
کبھی انجان بن جائے کبھی نادان بن جائے
غزل ہوتی ہے جب عاشق کرے محبوب سے باتیں
خُدا ہو جب مُخاطب حرف وہ قُرآن بن جائے
تمنّا پھر وہی جاگی جب آیا ہوش میں ارشد
میری دیوانگی ہی اب میری پہچان بن جائے
مرزا ارشد علی بیگ
Mirza Arshad Ali Baig

آڈبان پینسلوانیا
Audubon Pennsylvania


No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo