Yeh Jo Munh Peh Nikhar Hai Saein Aap Hi Ki Bahar Hai Saein



یہ جو منہ پہ نکھار ہے سائیں
آپ ہی کی بہار ہے سائیں

آپ چاہیں تو جان بھی لے لیں
آپ کو اختیار ہے سائیں

کسی کھونٹی سے باندھ دیجیے اسے
دل بڑا بے مہار ہے سائیں

عشق میں لغزشوں پہ کیجیے معاف
سائیں یہ پہلی بار ہے سائیں

کل ملا کر ہے جو بھی کچھ میرا
آپ سے مستعار ہے سائیں

ایک کشتی بنا کے دیجیے مجھے
کوئی دریا کے پار ہے سائیں

روز آنسو کما کے لاتا ہوں
غم میرا روزگار ہے سائیں

وسعت رزق کی دعا دیجیے
درد کا کاروبار ہے سائیں

خار زاروں سے ہو کے آیا ہوں
پیراہن تار تار ہے سائیں

کبھی آ کر دیکھیے کہ یہ دل
کیسا اجڑا دیار ہے سائیں 

رحمان فارس

Rehman Faris

 

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo