Ruk Ruk Chamky Jhuk Jhuk Chamky Kion Saari Mehfil Pe



رک رک چمکے جھک جھک چمکے
کیوں ساری محفل پہ
او بن بادل کی بجلی آ گر جا میرے دل پہ
ذرا ذرا آنچل سرکے ذرا ذرا شعلہ بھڑکے
ذرا ذرا ہر دل دھڑکے یہاں سے وہاں
آ لہراتی یوں بل کھاتی رہ جائے دنیا ہل کے
او بن بادل کی بجلی آ گر جا میرے دل پہ

چمک دمک دکھلاتی چل دبے دبے شرماتی چل
کھلے کھلے مسکاتی چل یہی ہے سماں
یہی تو ہے موسم یہی ہے زمانہ
ہنس دے ہنس دے کھل کے
او بن بادل کی بجلی آ گر جا میرے دل پہ

چھپا کے دو نیناں کالے
کدھر چلی گھونگھٹ ڈالے
ہم ہیں نگاہوں واے چھپے گی کہاں
تو بھی ہے بجلی میں بھی ہوں بادل
ڈول ذرا ہل مل کے
او بن بادل کی بجلی آ گر جا میرے دل پہ

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo