Sada De Rahain Hein Guman Mere Andar Muhabbat Na Bhar De Dhuwaan Mere Andar



صدا دے رہے ہیں گماں میرے اندر
محبت نہ بھر دے دھواں میرے اندر

زمانہ مری بات سننے لگا ہے
یہ رکھ دی ہے کس نے زباں میرے اندر

اٹھایا ذرا موجِ تنہائی نے سر
سمندر ہوا بیکراں میرے اندر

ترا ساتھ پا کر کھلے گل یقیں کے
گلابی رہے گا سماں میرے اندر

اسے میں نے نفرت سے ٹھکرا دیا تھا
رکی پر نہیں داستاں میرے اندر

وہی دسترس کے مسائل ہیں باہر
وہی خواہشِ آشیاں میرے اندر

بہ طرزِ سخن ٹمٹمانے لگا ہے
مکیں تھا جو اک لامکاں میرے اندر

خدا اس کو رکھے کہ رکھی ہے جس نے
ردا میرے سر کہکشاں میرے اندر
ردا اعجاز
Rida Aijaz


No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo