Aaho Chishm Pari Ro Mi Dy Mondaly Pu Khuwaro Ao Pu Zaaro Mi Dy Mondaly



Poet:Ahmad Deen Talib

Aaho Chishm Pari Ro Mi Dy Mondaly
Pu Khuwaro Ao Pu Zaaro Mi Dy Mondaly
Hechha Na We Che Ba Yaar Pu Raaz Shii
Laka La'al Pu Ero Mi Dy Mondaly
Da Mi Yaar Dy Che Zama Pu Sang Ke Naast Dy
Khu Bulbul Du Sro Daro Mi Dy Mondaly
Domra Bakht Buland Iqbal Naseeb Mi Na Wo
Pu Dua Du Manzaro Mi Dy Mondaly
Du Banr'ro Pu Kataro Mi Zr'ru Obasi
Jadogar Du Nandaro Mi Dy Mondaly
Zu TALIB AHMAD DEEN Zaka Swat Ke Khuwakh Yam
Che Watan Du Khapero Mi Dy Mondaly

Da Ahmad Deen Talib Kulyaat
Page 200

No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo