Barbad Muhabbat Ki Dua Saath Liye Ja Toota Hoa Iqrar Wafa Saath Liye Ja



برباد محبت کی دعا ساتھ لیے جا
ٹوٹا ہوا اقرار وفا ساتھ لیے جا
Barbad Muhabbat Ki Dua Saath Liye Ja
Toota Hoa Iqrar Wafa Saath Liye Ja

اک دل تھا جو پہلے ہی تجھے سونپ دیا تھا
یہ جان بھی اے جان ادا ساتھ لیے جا
Ik Dil Tha Jo Pehle Hi Tujhe Sonp Diya Hai
Ye Jan Bhi Ae Jan Ada Saath Liye Ja

تپتی ہوئی راہوں سے تجھے آنچ نہ پہنچے
دیوانوں کے اشکوں کی گھٹا ساتھ لیے جا
Tapti Hoi Rahon Se Tujhe Aanch Na Pahonchay
Deewanon Ke Ashkon Ki Ghata Saath Liye Ja

شامل ہے مرا خون جگر تیری حنا میں
یہ کم ہو تو اب خون وفا ساتھ لیے جا
Shamil Hai Mera Khoon Jigar Teri Hina Mein
Ye Kam Ho Tou Ab Khoon Wafa Saath Liye Ja

ہم جرم محبت کی سزا پائیں گے تنہا
جو تجھ سے ہوئی ہو وہ خطا ساتھ لیے جا
Hum Jurm e Muhabbat Ki Saza Paeingy Tanha
Jo Tujh Se Hoi Ho Woh Khata Saath Liye Ja

ساحر لدھیانوی
Sahir Ludhianvi


No comments:

Post a Comment

Featured post

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo

Main tumko bhool jaonga lekin yeh shart hai Gulshan mein chal ke phool se khushbo juda karo